נושא: אם אתה קונה יד שניה אז קדי לך להשקיע קצת יותר תאריך: 10/20/2008 7:49:00 PM
מחבר/ת: מיכאל וולוביקוב
ולקנות קומפלקט ועם הזמן לשפר, תאמין לי זה יצא לך יותר זול. אבל אם אתה בכל זאת רוצה רק שלדה אז הינה קמה הצעות: 1-HEKLER אחלה שלדה, נותנת הרבה יותר ממה שהיא נראית 2-CHUMBA RACING EVO קצת מעל התקציב אבל לדעתי שווה כל שקל. 3-BANSHEE CHAPAREL או RUNE השם אומר הכל! ואפשר להמשיך עם זה בלי סוף!
P.S נקודה למחשבה, אם אתה רוצה לרכב אגרסיבי אז קדי לך לקחת מידה אחת פחות, זאת אומרת לא XL אלא L כי אם אתה אולך לשחרר דרופים כדי שיהיה קצת יותר מרווך בינך לבין האוכף.
|