הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2008 8:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  חשבתי על ההקלר
נושא: חשבתי על ההקלר תאריך: 10/20/2008 8:28:00 PM
מחבר/ת: שי .

השאלה היא אם הן יעמדו ברכיבה דיי אגרסיבות בשטחים טכנים?
ד"א..
אני לא מתכוון לקפוץ יותר גבוהה מהדרופ הזה בסוף "המזלג" תראה בתמונה.



חזרה לפורום