טקסט הודעת פורום
10/20/2008 8:28:00 PM
שי .
חשבתי על ההקלר
נושא:
חשבתי על ההקלר
תאריך:
10/20/2008 8:28:00 PM
מחבר/ת:
שי .
השאלה היא אם הן יעמדו ברכיבה דיי אגרסיבות בשטחים טכנים?
ד"א..
אני לא מתכוון לקפוץ יותר גבוהה מהדרופ הזה בסוף "המזלג" תראה בתמונה.
חזרה לפורום