הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2008 10:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור הדרי עם תוכן  פולאר CS300 , מי יודע להגדיר קוטר צמיג ?..
נושא: פולאר CS300 , מי יודע להגדיר קוטר צמיג ?.. תאריך: 10/20/2008 10:25:00 PM
מחבר/ת: ליאור הדרי

זקוק לעזרה בהגדרות השעון לקוטר הצמיג בפולאר ? איפה רושמים את זה ? האם השעון מכוון לברירת מחדל ?


חזרה לפורום