טקסט הודעת פורום
10/20/2008 10:25:00 PM
ליאור הדרי
פולאר CS300 , מי יודע להגדיר קוטר צמיג ?..
נושא:
פולאר CS300 , מי יודע להגדיר קוטר צמיג ?..
תאריך:
10/20/2008 10:25:00 PM
מחבר/ת:
ליאור הדרי
זקוק לעזרה בהגדרות השעון לקוטר הצמיג בפולאר ? איפה רושמים את זה ? האם השעון מכוון לברירת מחדל ?
חזרה לפורום