טקסט הודעת פורום
| 10/20/2008 10:38:00 PM |
|
נושא: תפס לאוכף תאריך: 10/20/2008 10:38:00 PM
מחבר/ת: shlomi l
שלום לכולם,
קניתי אוכף חדש של WTB POWER, כרגע יש לי WTB ROCKET, משום מה הרלסים של החדש פשוט עבים יותר ולא מתאים לתפס.... יש תפס מיוחד לרלסים CROMOLY? אשמח לתגובה.
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|