הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2008 12:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו שימחי עם תוכן  לא מצליח לנפח טיובלס בייתי
נושא: לא מצליח לנפח טיובלס בייתי תאריך: 10/21/2008 12:59:00 AM
מחבר/ת: דודו שימחי

אני מנסה לבנות טיובלס בייתי מג´אנט סאן MTX וצמיג נוקיין גזלודי2.6" ולא מצליח. השתמשתי בפנימית 20" לחסימת הג´אנט, ניפחתי בלחץ גבוה בתחנת דלק (כפתור הפנצ´ר) ועשיתי הכל לפי הספר. הגלגל לא מתנפח אפילו לרגע ומרוקן את האוויר תוך כדי הניפוח. אני חושד שהצמיג או הג´אנט לא מתאימים לטיובלס. יש למישהו ידע או רעיון בנושא?


חזרה לפורום