הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2008 1:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכאל וולוביקוב עם תוכן  זה, כאילו... איך להגיד את זה... אפילו לא משהו תכני
נושא: זה, כאילו... איך להגיד את זה... אפילו לא משהו תכני תאריך: 10/21/2008 1:06:00 PM
מחבר/ת: מיכאל וולוביקוב

לא יודעה, במקומך הייתי קונה משהו כמו SCIROCCO(ז"ק) יד שנייה,פייק מקדימה ועוד קמה דברים נחמדים כי לדעתי אתה לא צריך יותר מזה.
ז"ק מעלה את התכניקה חבל על הזמן ותאמין לי בזמנו רכבתי על ז"ק בכרמי יוסף, פארק קנדה ופארק בריטניה ועדיין הייתי יותר מהיר מחברה עם ש"מ.


חזרה לפורום