נושא: זה, כאילו... איך להגיד את זה... אפילו לא משהו תכני תאריך: 10/21/2008 1:06:00 PM
מחבר/ת: מיכאל וולוביקוב
לא יודעה, במקומך הייתי קונה משהו כמו SCIROCCO(ז"ק) יד שנייה,פייק מקדימה ועוד קמה דברים נחמדים כי לדעתי אתה לא צריך יותר מזה. ז"ק מעלה את התכניקה חבל על הזמן ותאמין לי בזמנו רכבתי על ז"ק בכרמי יוסף, פארק קנדה ופארק בריטניה ועדיין הייתי יותר מהיר מחברה עם ש"מ.
|