הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2008 1:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  תאמין לי
נושא: תאמין לי תאריך: 10/21/2008 1:38:00 PM
מחבר/ת: שי .

אני צריך שיכוך מלא..
אני עושה המון קטעים טכניים שמצריכים בולם אחורי..
הדבר היחיד שאני רוצה זה פשוט שילדה יותר קלה שאני אוכל גם לטפס פשוט השילדה שלי כבדה מידי..
אני מתכוון לקנות שילדה..
להעביר חלקים מה X6 שליכמו הברקסים שהם חדשים.. גלגלים.. עד שאני אקנה בולם אז גם את הבולם.. חוץ מההילוכים שאותם אני כנראה אמכור..
ולאט לאט אני אחליף את החלקים..


חזרה לפורום