הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2008 1:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכאל וולוביקוב עם תוכן  יש לך X6??? מה גודל הנאבה האחורית???
נושא: יש לך X6??? מה גודל הנאבה האחורית??? תאריך: 10/21/2008 1:59:00 PM
מחבר/ת: מיכאל וולוביקוב

זה חשוב מאוד!!! כי נראה לי שהגודל זה 135X12 או 150X12, אם כן אז אתה תידפק עם הגלגל האחורי!! כי רוב הסיכויים שלשלדה שתקנה תצתרך 135X9.
אם כך אז אני מציע לך למכור את שלך, לעוסיף את ה5000 ולקנות אופניים קומפלקת.


חזרה לפורום