הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2008 2:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכאל וולוביקוב עם תוכן  הלחץ של תחנת דלק לא מספיק חזק!!!
נושא: הלחץ של תחנת דלק לא מספיק חזק!!! תאריך: 10/21/2008 2:11:00 PM
מחבר/ת: מיכאל וולוביקוב

בתחנות דלק הלחץ נפסק כל כמה שניות וזה ממש לא טוב. טיובלס ביתי ובכלל מנפחים אך ורק עם לחץ קבוע, זאת אומרת קומפרסור עם לחץ קבוע כמו בחנויות אופניים. שנית,הקצבות של הפנימית צריכות לבלות מהחישוק, וקמובן דבק מיוחד.
אחרי שעשיתה את כל זה אתה נותן לחץ עד שהגלגל נהייה כמו אבן ומשאיר אותו כך למשך 24 שעות.
בהצלך!


חזרה לפורום