טקסט הודעת פורום
10/21/2008 2:37:00 PM
נמרוד רוימי
אני
נושא:
אני
תאריך:
10/21/2008 2:37:00 PM
מחבר/ת:
נמרוד רוימי
רוכב fr אבל גם dh אז מה עדיף שישלב אתה האיכות והעמידות? :confused:
חזרה לפורום