הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2008 2:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד רוימי עם תוכן  אני
נושא: אני  תאריך: 10/21/2008 2:37:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי

רוכב fr אבל גם dh אז מה עדיף שישלב אתה האיכות והעמידות? :confused:


חזרה לפורום