הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2008 2:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  איך בודקים שילדה ??
נושא: איך בודקים שילדה ?? תאריך: 10/21/2008 2:51:00 PM
מחבר/ת: שי .

אני יכול לקנות הקלר שלמות ב 7500 יד שנייה..
אבל אני לא יודע מה לבדוק בשילדה אם היא טובה. משום שהכל מאובזר בדאור..
אני מחליף הכל ל XT.. מזלג אני אשים FLOAT.. ברקסים אני רוצה להעביר מהX6 את הסטרוקר החדשים..
גלגלים מקסימום יהיו מה שהוא יביא..
אתה יודע אולי מה צריך לבדוק בשילדה??


חזרה לפורום