נושא: איך בודקים שילדה ?? תאריך: 10/21/2008 2:51:00 PM
מחבר/ת: שי .
אני יכול לקנות הקלר שלמות ב 7500 יד שנייה.. אבל אני לא יודע מה לבדוק בשילדה אם היא טובה. משום שהכל מאובזר בדאור.. אני מחליף הכל ל XT.. מזלג אני אשים FLOAT.. ברקסים אני רוצה להעביר מהX6 את הסטרוקר החדשים.. גלגלים מקסימום יהיו מה שהוא יביא.. אתה יודע אולי מה צריך לבדוק בשילדה??
|