הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2008 3:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכאל וולוביקוב עם תוכן  תראה, בגדול אין מה לבדוק הרבה....
נושא: תראה, בגדול אין מה לבדוק הרבה.... תאריך: 10/21/2008 3:26:00 PM
מחבר/ת: מיכאל וולוביקוב

הקלר זה הקלר, תבדוק שאין חופש בזרוע האחורית, גלגלים מאודקים בלי חופשים ושמיניות,כמובן שאין סדקים בHEADTUBE ובכלל. סריטות עמוקות ודנטים בשלדה.חופשים בבולם קדמי, וזהו בעצם. אבל אכי חשוב תעשה סיבוב ותרגיש את האופניים, קח את הזמן כי אם משהו נראה לך לא טוב, אל תקנה אותם!!!!

אה בכדי לך לקחת XL
בהצלחה!


חזרה לפורום