נושא: אל תעשה זאת לעצמך תאריך: 10/21/2008 6:59:00 PM
מחבר/ת: עינב ???
ממש. אבל ממש לא ממליץ (ולא מומלץ ככל) לך לרכוש אופניי שיכוך מלא מיד 2 או חדשות בתקציב של 1000ש"ח.
בא נתחיל בזה שמה שקיים באופניי ש"מ מותגיים יד 2 במחיר הזה אלו אופניים יד 2 פשוטות שיגרמו לך להקיא מהתחביב המדהים הזה.
אל תתקרב ל"מוטציות" האלו שנקראים: "אופני מדבקה-שיכוך מלא" תאמין לי - זה הדבר הכי גרוע ביקום.
אם בכל זאת אתה מעוניין:
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=88001#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=87136&Bicycle=אופניים#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=84056&Bicycle=אופניים#Image
בהצלחה... :D
בקיצור: או שתעלה את התקציב שלך ל-3000ש"ח
|