הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2008 8:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו שימחי עם תוכן  טיובלס בייתי לא מתנפח
נושא: טיובלס בייתי לא מתנפח תאריך: 10/21/2008 8:22:00 PM
מחבר/ת: דודו שימחי

קודם כל תודה על התשובה. חבר שלי הצליח לנפח טיובלס בייתי אחר (שלו)ליידי באותה תחנת דלק. את העניין עם קצוות הפנימית החוסמת (החתוכה)ביצעתי בדיוק כמו שאתה מתאר. לא השתמשתי בדבק. לאיזה סוג דבק אתה מתכוון ואיפה מורחים אותו?, אגב, אותו חבר שעשה כבר טיובלס לא השתמש בדבק. יכול להיות שזה לא מצליח בגלל סוג הצמיג, הגאנט או בגלל שהצמיג לא חדש?


חזרה לפורום