נושא: מוזר..... תאריך: 10/22/2008 12:15:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני עם הPOWER-V עם מסילות כרומולי 8מ"מ, והוא נכנס לי על כל מוט אוכף שניסיתי... ומכאן אתה מבין שלא ידוע לי על תפסים מיוחדים או מוט מיוחד למסילות 8מ"מ.
מה שכן - אוכף מדהים. אחרי שהרסתי שלושה אוכפים (לא, אני לא יושב על האוכף בנחיתה מדרופ), הגעתי אליו. נוח מאוד, ושורד התעללויות שונות כבר מעל שנתיים. הבא אחריו (שעדיין לא ברור מתי יהיה, אבל לא בקרוב) יהיה WTB-POWER-V.
בהצלחה
|