הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2008 2:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור דר עם תוכן  היכן ממוקם שסטום הניפוח במניטו ניקסון עילית?
נושא: היכן ממוקם שסטום הניפוח במניטו ניקסון עילית? תאריך: 10/22/2008 2:04:00 AM
מחבר/ת: נאור דר

הכותרת אומרת הכל... בכל אופן הבולם מרגיש לי רך מידיי וסגר מהלך בבקפיצה של מטר. אני מכוון של קומפרשן גבוהה ריבאונד בינוני ומהלך מקסימלי של 145.

כל הארה בנושא תתקבל בברכה, מבעלי ניסיון כמובן. סה"כ הבולם מתפקד מעולה ומגהץ ברמות גבוהות.


ת´נקס אין אדוונס


חזרה לפורום