טקסט הודעת פורום
| 10/22/2008 8:07:00 AM |
|
נושא: יכול להיות... תאריך: 10/22/2008 8:07:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
אם פעם זה היה עוצר ועכשיו איכות העצירה ירדה אולי יש צורך בניקוי רפידות. אם זה לא עצר אף פעם טוב אז תחליף את הברקס... כמובן שאפשר למצוא רפידות שגומרות את הרוטורים אבל עוצרות טוב ואז השאלה האם זה משתלם.
יום טוב
|
חזרה לפורום |
|
|