הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2008 10:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני לא בטוח שהבנתי את השאלה
נושא: אני לא בטוח שהבנתי את השאלה תאריך: 10/22/2008 10:29:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אפשר להלביש כל צמיג על כל חישוק.
השאלה היא אם כדאי.
ככל שצמיג רחב יותר מולבש על חישוק צר, כך יהיה יציב פחות, במיוחד בלחץ אויר נמוך.

לכאורה כדאי תמיד להעדיף חישוקים רחבים, משום שגם צמיג 1.95 ישב טוב יותר על חישוק רחב. כאן נכנס שיקול המשקל - חישוקים רחבים כבדים יותר מעצם היותם רחבים, ורובם גם כבדי עוד יותר כי הם מיועדים לרכיבה אגרסיבית. זו הסיבה שכדאי להתאים את רוחב החישוק לרוחב הצמיג המיועד.


חזרה לפורום