נושא: כל הגלגלים שהיו לי עד היום הוסבו לטיובלס... תאריך: 10/22/2008 10:48:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
ביתי עם פנימית 20 ואף פעם לא השתמשתי בצמיגיי טיובלס. רק בזוג גלגלים החדש שלי היית צריך פס אטימה משום מה. בגדול מרח כמות נדיבה של מים עם סבון כלים על שפת הצמיג, קבע לחץ של 60 PSI במשאבה של תחנת דלק ולחץ על לחצן "צמיג ריק" בזמן שהמשאבה מנפחת אויר תן טפיחות קלות על ההיקף החיצוני של הצמיג בעיקר בצד שנימצא הונטיל.
|