הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2008 11:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו שימחי עם תוכן  טיובלס בייתי לא מתנפח
נושא: טיובלס בייתי לא מתנפח תאריך: 10/22/2008 11:23:00 AM
מחבר/ת: דודו שימחי

על כל שאר הדגשים הקפדתי מאוד, חוץ מדבר אחד... הצמיג לא חדש והשפה שלו לא במצב מזהיר, כנראה שמשם בורח האוויר. לא נראה לי שאפשר לפתור את העניין עם הצמיג הזה. הצמיג לקראת סוף החיים נחכה עוד ונייסם את הטיפים על הצמיג החדש. המון תודה


חזרה לפורום