נושא: טיובלס בייתי לא מתנפח תאריך: 10/22/2008 11:23:00 AM
מחבר/ת: דודו שימחי
על כל שאר הדגשים הקפדתי מאוד, חוץ מדבר אחד... הצמיג לא חדש והשפה שלו לא במצב מזהיר, כנראה שמשם בורח האוויר. לא נראה לי שאפשר לפתור את העניין עם הצמיג הזה. הצמיג לקראת סוף החיים נחכה עוד ונייסם את הטיפים על הצמיג החדש. המון תודה
|