נושא: התלבטות קשה בין 3 אפשרויות תאריך: 10/22/2008 1:15:00 PM
מחבר/ת: ערן ל
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש אופניים חדשים ורוצה לגמור עם זה עוד השבוע. סגנון הרכיבה שלי הוא XC עם נטיה קלה ביותר ל-AM אני מתלבט בין 3 אופציות: 1. KONA DAWG 2. GT - I DRIVE 5 3.0 3. HARO SHIFT R5
ופה אני זקוק לעזרתכם האדיבה. אני יודע כי ה-HARO נותנים יותר במחיר "יחסית" נמוך אבל אם ננטרל את מחיר לשניה, לאלו מהזוגות יש עדיפות? מבחינת גיהוץ שבילים ועליות
בתודה מראש
|