טקסט הודעת פורום
| 10/22/2008 4:10:00 PM |
|
נושא: Mongoose HardLuck תאריך: 10/22/2008 4:10:00 PM
מחבר/ת: מחמוד זועבי
היי, יש למישהו/מישהי קצת מידע/חוויה/משהו מיוחד להגיד על אופניים אלו ??! בגדול הם אופני אורבן (נדירות יחסית) ברמה טובה. בסקירות לא מצאתי כלום. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|