טקסט הודעת פורום
10/22/2008 6:27:00 PM
איתן ברמן
אתה לא מכניס קוטר, אלא היקף צמיג
נושא:
אתה לא מכניס קוטר, אלא היקף צמיג
תאריך:
10/22/2008 6:27:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
יש טבלאות, אבל הכי פשוט למדוד, עדיף תוך גילגול הגלגל על הרצפה. בדרך כלל המידה במילימטרים.
חזרה לפורום