הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2008 6:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אתה לא מכניס קוטר, אלא היקף צמיג
נושא: אתה לא מכניס קוטר, אלא היקף צמיג תאריך: 10/22/2008 6:27:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש טבלאות, אבל הכי פשוט למדוד, עדיף תוך גילגול הגלגל על הרצפה. בדרך כלל המידה במילימטרים.


חזרה לפורום