הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2008 8:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  ל"דרופים" כמו שתיארת...
נושא: ל"דרופים" כמו שתיארת... תאריך: 10/23/2008 8:55:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

אתה לא צריך אופניים עם מהלך של יותר מ-4 אינטש,
בוא נגיד שצריך לעשות שופוני על החברה כשכולם על כל מיניי
אופניי AM מרובי מהלך ושאתה לא רוצה להרגיש מקופח ומסכן אז 5 אינטש.
האנדורו,EVO שמישהו הציע לך פה וגם ההקלר הם OVERKILL למסלולים
בסגנון בנ"ש עם דרופונים של 40 ס"מ.
אני הייתי ממליץ לך לחפש משהו בסגנון GIANT TRANCE X או איזה SANTA CRUZ BLUR
או BLUR LT,איירון הורס MKIII מעולים לצורך שלך,GT I DRIVE 5.
אם אתה עדיין מתעקש על 6 אינטש אז לך על ה-GIANT REIGN.


חזרה לפורום