נושא: ל"דרופים" כמו שתיארת... תאריך: 10/23/2008 8:55:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
אתה לא צריך אופניים עם מהלך של יותר מ-4 אינטש, בוא נגיד שצריך לעשות שופוני על החברה כשכולם על כל מיניי אופניי AM מרובי מהלך ושאתה לא רוצה להרגיש מקופח ומסכן אז 5 אינטש. האנדורו,EVO שמישהו הציע לך פה וגם ההקלר הם OVERKILL למסלולים בסגנון בנ"ש עם דרופונים של 40 ס"מ. אני הייתי ממליץ לך לחפש משהו בסגנון GIANT TRANCE X או איזה SANTA CRUZ BLUR או BLUR LT,איירון הורס MKIII מעולים לצורך שלך,GT I DRIVE 5. אם אתה עדיין מתעקש על 6 אינטש אז לך על ה-GIANT REIGN.
|