נושא: לא קיים "שטח טכני"... תאריך: 10/23/2008 9:04:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
ששיכוך מלא "עובר" וז"ק קשיח לא "עובר",וכנ"ל גם דרופים,ולא כאלה של מטר. אני מזמין אותך להרי ירושלים לעשות סיבוב על השירוקו שלי :dead: ,תענוג. הייתי ועשיתי עם השירוקו שלי מסלולים ביחד עם חבר´ה שרוכבים על מפלצות FR ו-DH של 7,8,9 אינטשים ולא ממש הרגשתי מסכן במיוחד.
|