הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2008 9:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  לא קיים "שטח טכני"...
נושא: לא קיים "שטח טכני"... תאריך: 10/23/2008 9:04:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

ששיכוך מלא "עובר" וז"ק קשיח לא "עובר",וכנ"ל גם דרופים,ולא
כאלה של מטר.
אני מזמין אותך להרי ירושלים לעשות סיבוב על השירוקו שלי :dead: ,תענוג.
הייתי ועשיתי עם השירוקו שלי מסלולים ביחד עם חבר´ה שרוכבים
על מפלצות FR ו-DH של 7,8,9 אינטשים ולא ממש הרגשתי מסכן במיוחד.


חזרה לפורום