הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2008 2:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  יש לי ניקסון פלטינום
נושא: יש לי ניקסון פלטינום תאריך: 10/23/2008 2:55:00 PM
מחבר/ת: שי ס

מילוי המיכל של הSPV - מה שמונע בובינג וכמו כן מחזיק את הבולם "יציב" נמצא ברגל השמאלית למטה וזה כאשר אתה ישוב על האופניים בכיוון הנסיעה.
אצלי יש TI שזה בעצם שינויי אורך המהלך תוך כדי נסיעה.


חזרה לפורום