הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2008 4:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אצלי בניקסון סופר זה ברגל השמאלית למעלה
נושא: אצלי בניקסון סופר זה ברגל השמאלית למעלה תאריך: 10/23/2008 4:05:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש להניח שזה אותו דבר גם אצלך...


חזרה לפורום