טקסט הודעת פורום
10/23/2008 4:05:00 PM
איתן ברמן
אצלי בניקסון סופר זה ברגל השמאלית למעלה
נושא:
אצלי בניקסון סופר זה ברגל השמאלית למעלה
תאריך:
10/23/2008 4:05:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
יש להניח שזה אותו דבר גם אצלך...
חזרה לפורום