נושא: חוות דעת על תאריך: 10/23/2008 4:07:00 PM
מחבר/ת: עירן רואמי
שלום לכולם הציעו לי לקנות את HARO SHIFT R5 כשידרוג לאלושאני רוכב עליהם כיום אני רוכב XC וAM לא אגרסיבי במיוחד. אני אשמח לשמוע חוות דעת על האופניים והמכלולים והמחיר (4900) את האופניים ניתן לראות ברוזן ומינץ באתר. תודה מראש..
|