הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2008 4:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור דר עם תוכן  אצלי למעלה ברגל שמאל
נושא: אצלי למעלה ברגל שמאל תאריך: 10/23/2008 4:34:00 PM
מחבר/ת: נאור דר

בהנחה שאני עם הפנים לכיוון הנסיעה ממוקם בורר המהלך ובימנית יש את הקומפרשן.. אני אמור לפרק אחד מהם כדי לנפח?


חזרה לפורום