טקסט הודעת פורום
10/23/2008 4:34:00 PM
נאור דר
אצלי למעלה ברגל שמאל
נושא:
אצלי למעלה ברגל שמאל
תאריך:
10/23/2008 4:34:00 PM
מחבר/ת:
נאור דר
בהנחה שאני עם הפנים לכיוון הנסיעה ממוקם בורר המהלך ובימנית יש את הקומפרשן.. אני אמור לפרק אחד מהם כדי לנפח?
חזרה לפורום