טקסט הודעת פורום
10/23/2008 10:15:00 PM
אביעד יוזף
תודה על המידע
נושא:
תודה על המידע
תאריך:
10/23/2008 10:15:00 PM
מחבר/ת:
אביעד יוזף
אני רוכב על 24 הילוכים בולם 60 ןבלמי דיסק מכניים .
המעבר ל בולם 100 משמעותי?
חזרה לפורום