הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2008 10:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביעד יוזף עם תוכן  תודה על המידע
נושא: תודה על המידע תאריך: 10/23/2008 10:15:00 PM
מחבר/ת: אביעד יוזף

אני רוכב על 24 הילוכים בולם 60 ןבלמי דיסק מכניים .

המעבר ל בולם 100 משמעותי?


חזרה לפורום