טקסט הודעת פורום
10/23/2008 11:01:00 PM
גונזו 69
מה !!!!!
נושא:
מה !!!!!
תאריך:
10/23/2008 11:01:00 PM
מחבר/ת:
גונזו 69
איזה 2.8
ואיזה נעליים:)!
אחי בגג בשביל הארץ 2.5
תוריד טיפה לחץ בקידמי
ותשכיב כמו גדול.
חזרה לפורום