הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2008 11:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גונזו 69 עם תוכן  מה !!!!!
נושא: מה !!!!! תאריך: 10/23/2008 11:01:00 PM
מחבר/ת: גונזו 69

איזה 2.8
ואיזה נעליים:)!
אחי בגג בשביל הארץ 2.5
תוריד טיפה לחץ בקידמי
ותשכיב כמו גדול.


חזרה לפורום