נושא: שמיניות+ספידומטר תאריך: 10/23/2008 11:39:00 PM
מחבר/ת: בן בן
שלום רב,
גליתי לאחרונה שיש שמיניות בגלל האחורי שלי, החישוקים שלי הם BONTRAGER RANGER DISC; עכשיו השאלה שלי שאני הולך לחנות (מיני בייק בקידרון),רציתי לדעת כמה בערך יעלה?,מדובר בשמיניות קטנות מאוד אבל עדיף לסדר עכשיו מאשר בעתיד. אם הסידור של השמיניות מסדרות לגמרי את הבעיה כל עוד אני רוכב ושומר עליהם?
על איזה ספידומטר אתם ממליצים לי לקחת?חברה מומלצת? אני מחפש ספידוטר פשוט שעושה את העבודה וזול.
האופניים שברושתי http://www.fridman.co.il/49691/TREK-4300-DISC-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2008
שבת שלום
|