הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2008 8:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  VLAD VLAD עם תוכן  שמיניות
נושא: שמיניות  תאריך: 10/24/2008 8:28:00 AM
מחבר/ת: VLAD VLAD

שלום .
לאחרונה תיקנתי שפיץ שבור + תיקון שמיניות עלה לי בונטיל עפולה כי 45 ש"ח .
אני מניח שרק שמיניות כי 25-30 ש"ח גג !!!


חזרה לפורום