טקסט הודעת פורום
10/24/2008 8:28:00 AM
VLAD VLAD
שמיניות
נושא:
שמיניות
תאריך:
10/24/2008 8:28:00 AM
מחבר/ת:
VLAD VLAD
שלום .
לאחרונה תיקנתי שפיץ שבור + תיקון שמיניות עלה לי בונטיל עפולה כי 45 ש"ח .
אני מניח שרק שמיניות כי 25-30 ש"ח גג !!!
חזרה לפורום