טקסט הודעת פורום
10/24/2008 12:33:00 PM
נעם רוזנר
איך אני עושה טיובלס ביתי לחישוק שמקבל רק פרסטה?
נושא:
איך אני עושה טיובלס ביתי לחישוק שמקבל רק פרסטה?
תאריך:
10/24/2008 12:33:00 PM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
עם עדיפות שלא לקדוח בחישוק..
תודה רבה!
חזרה לפורום