הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2008 3:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  טיובלס בייתי עם ונטיל פרסטה
נושא: טיובלס בייתי עם ונטיל פרסטה תאריך: 10/24/2008 3:31:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

ישנן שתי אפשרויות:
1. להגדיל את הקדח שיתאים לונטיל שריידר - לא מומלץ מאחר ומחליש את החישוק מקומית
2. להשתמש בפנימית 20 אינטש בעלת ונטיל פרסטה. הרי בכל מקרה אתה צריך פנימית 20 אינטש בשביל האיטום (שלפי המדריך אותה אתה חותך...) אז תבחר כזו שתתאים לך (רק אל תשכח שאתה צריך מתאם שריידר-פרסטה בשביל הניפוח בלחץ גבוה בתחנת הדלק או בקומפרסור).

בהצלחה.


חזרה לפורום