טקסט הודעת פורום
| 10/24/2008 3:44:00 PM |
|
נושא: נגנבו אופני INTENSE 5.5 שחורות תאריך: 10/24/2008 3:44:00 PM
מחבר/ת: Alon Menache
יום ו´ 24 Oct, בשעות הצהריים, ממרכז הכרמל בחיפה, רחוב ביכורים נגנבו אופני INTENSE 5.5 מידה L חדשות לגמרי!!! המוצא או כל המוסר מידע היכול לעזור במציאתם יבא על שכרו.
תודה אלון 0506-441-850
|
חזרה לפורום |
|
|