נושא: שדרוג ל-Haro Shift R5 תאריך: 10/24/2008 4:08:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
Haro Shift R5 מוגדרות כ-XC ו-AM רך אז מבחינת אופי הרכיבה אתה לא טועה, אבל, האם אתה מקבל יותר ממה שיש לך עכשיו? ל-Otero יש גיאומטריה ומבנה מאוד דומים ל-R5, משקלם דומה וחוץ מבולם (שיותר ארוך בהארו) אין כל הבדל (צריך כמובן לבחון במפורט את המכלולים).
לפי דעתי ה"שדרוג" הזה מיותר.
אגב, ברשותי Haro Shift R3 משודרגות (במכלולים) יותר מה-R5 ואני מאוד מרוצה מהם :suss:
|