הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2008 4:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  שדרוג ל-Haro Shift R5
נושא: שדרוג ל-Haro Shift R5  תאריך: 10/24/2008 4:08:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

Haro Shift R5 מוגדרות כ-XC ו-AM רך אז מבחינת אופי הרכיבה אתה לא טועה, אבל, האם אתה מקבל יותר ממה שיש לך עכשיו?
ל-Otero יש גיאומטריה ומבנה מאוד דומים ל-R5, משקלם דומה וחוץ מבולם (שיותר ארוך בהארו) אין כל הבדל (צריך כמובן לבחון במפורט את המכלולים).

לפי דעתי ה"שדרוג" הזה מיותר.

אגב, ברשותי Haro Shift R3 משודרגות (במכלולים) יותר מה-R5 ואני מאוד מרוצה מהם :suss:



חזרה לפורום