הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2008 4:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  מצתרף לבחור שהגיב ראשון
נושא: מצתרף לבחור שהגיב ראשון תאריך: 10/24/2008 4:47:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

שידרוג לא כל כך כדאי, כיוון שמכלולים פלוס מינוס באותה רמה, והשוני העיקרי רק במהלך בולם קידמי ומתלה אחורי.
אני לא חושב ש-R5 עם מהלך אחורי של 125 מ"מ יתן לך יותר מאוטרו עם מהלך אחורי של 110 מ"מ.

אני עצמי רוכב על אוטרו משופרות 2007 ונהנה מהם מאוד.



חזרה לפורום