טקסט הודעת פורום
| 10/24/2008 5:06:00 PM |
|
נושא: עם פנימית פרסטה תאריך: 10/24/2008 5:06:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
כל התהליך זהה, למעט דבר אחד: יש פנימיות שמגיעות עם ונטיל שבו ניתן לפרק את הליבה. כדאי מאוד להעדיף פנימית כזאת.
דרך אגב, הערכות של סטאן מגיעות עם ונטיל פרסטה.
|
חזרה לפורום |
|
|