טקסט הודעת פורום
| 10/24/2008 7:42:00 PM |
|
נושא: כיוון בולם אחורי manitou split תאריך: 10/24/2008 7:42:00 PM
מחבר/ת: אסף הרים
שבת שלום לכולם
אשמח לדעת מה עושה הכפתור האדום בבולם manitou split המופיע בתמונה ובאיזה מצב הוא צריך להיות כאשר ממלאים לחץ אוויר בבולם (בכיוון הבולם למשקל הרוכב).
תודה אסף
|
חזרה לפורום |
|
|