הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2008 7:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף הרים עם תוכן  כיוון בולם אחורי manitou split
נושא: כיוון בולם אחורי manitou split תאריך: 10/24/2008 7:42:00 PM
מחבר/ת: אסף הרים

שבת שלום לכולם

אשמח לדעת מה עושה הכפתור האדום בבולם manitou split המופיע בתמונה
ובאיזה מצב הוא צריך להיות כאשר ממלאים לחץ אוויר בבולם (בכיוון הבולם למשקל הרוכב).

תודה אסף



חזרה לפורום