הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2008 10:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  לא ניראה לי שיש פנימית עם ונטיל....
נושא: לא ניראה לי שיש פנימית עם ונטיל.... תאריך: 10/25/2008 10:54:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

פרסטה בקוטר "24 ובטוח שאין "20.


חזרה לפורום