הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2008 12:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבישי אסולין עם תוכן  המלצה על צמיגים
נושא: המלצה על צמיגים תאריך: 10/25/2008 12:22:00 PM
מחבר/ת: אבישי אסולין

אני רוכב גם AM וגם XC
יש לי היום wtb prowler 2.1 חדשים מותקנים על האופניים ואני מרגיש שהם לא מחזיקים טוב בסיבובים
שתי שאלות 1. האם לעבור ל 2.3 או להישאר עם 2.1?
2. על איזה צמיגים אתם ממליצים בסכום של 250 ש"ח לצמיג?
תודה רבה לעוזרים


חזרה לפורום