נושא: המלצה על צמיגים תאריך: 10/25/2008 12:22:00 PM
מחבר/ת: אבישי אסולין
אני רוכב גם AM וגם XC יש לי היום wtb prowler 2.1 חדשים מותקנים על האופניים ואני מרגיש שהם לא מחזיקים טוב בסיבובים שתי שאלות 1. האם לעבור ל 2.3 או להישאר עם 2.1? 2. על איזה צמיגים אתם ממליצים בסכום של 250 ש"ח לצמיג? תודה רבה לעוזרים
|