הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2008 1:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סאקי עם תוכן  תקרא את הביקורת שכתבתי עליהם בסקירת מוצרים!
נושא: תקרא את הביקורת שכתבתי עליהם בסקירת מוצרים! תאריך: 10/25/2008 1:24:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי

שלום אביעד
אני רוכב עליהם כבר 3,000 ק"מ בשטח סינגלים ובשבילים (רק ויתרתי על ברקס דיסק)
בסיכומו של עניין אם הם נוחות לך לרכיבה אז קדימה !
אמנם החלקים יתבלו עם הזמן אבל הם סבירים+ לרכיבת שבילים!
תהנה !




חזרה לפורום