נושא: תקרא את הביקורת שכתבתי עליהם בסקירת מוצרים! תאריך: 10/25/2008 1:24:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי
שלום אביעד אני רוכב עליהם כבר 3,000 ק"מ בשטח סינגלים ובשבילים (רק ויתרתי על ברקס דיסק) בסיכומו של עניין אם הם נוחות לך לרכיבה אז קדימה ! אמנם החלקים יתבלו עם הזמן אבל הם סבירים+ לרכיבת שבילים! תהנה !
|