הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2008 5:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבישי אסולין עם תוכן  kenda כבד מדי
נושא: kenda כבד מדי תאריך: 10/25/2008 5:21:00 PM
מחבר/ת: אבישי אסולין

רשום באתר של קנדה שצמיג אחד שלהם שוקל מעל ל 900 גרם זה כבד מדי נראה לי
חוות דעת על הצמיגים האלה
http://www.speedofun.co.il/?CategoryID=325
http://www.speedofun.co.il/?CategoryID=325&ArticleID=350&Page=1


חזרה לפורום