טקסט הודעת פורום
| 10/25/2008 5:21:00 PM |
|
נושא: kenda כבד מדי תאריך: 10/25/2008 5:21:00 PM
מחבר/ת: אבישי אסולין
רשום באתר של קנדה שצמיג אחד שלהם שוקל מעל ל 900 גרם זה כבד מדי נראה לי חוות דעת על הצמיגים האלה http://www.speedofun.co.il/?CategoryID=325 http://www.speedofun.co.il/?CategoryID=325&ArticleID=350&Page=1
|
חזרה לפורום |
|
|