הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2008 5:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  הקנייה כבר באופק והבטחון מתערער..
נושא: הקנייה כבר באופק והבטחון מתערער.. תאריך: 10/25/2008 5:26:00 PM
מחבר/ת: שי .

כמו שאמרתי אני מתכוון להחליף שילדה לסנטה קרוז הקלר וראיתי שילדה שנראת לי במצב טוב שנת 2006. נכנסתי למצמן וראיתי שילדה שנת 2007 עם DHX5 AIR ב8200 שזה מוגזם..
האם יש שינויים משמעותיים בין השילדות??
אני מתכוון להעביר כמה שיותר חלקים מהX6 ועם הזמן להחליף..
עם המעבר אני מתכוון גם להחליף מערכת הילוכים..
להקלר צריך לשים מעביר אחורי עם כלוב ארוך או קצר?? או שאין משמעות?
במעביר הקידמי צריך משיכה עליונה או תחתונה? ואיזו מידה?
כמה גלגלי שיניים צריך בקסטה ובקראנק או שאין משמעות?
ושאלה אחרונה.
איזה מידה של מוט אוכף צריך להקלר??
תודה לעונים ושבת שלום


חזרה לפורום