נושא: בולם קידמי לharo X6 תאריך: 10/25/2008 10:25:00 PM
מחבר/ת: roei
יש לי haro X6 2006 ויש להם מפרט מקורי חוץ ממעביר שהחלפתי ושיפטרים. אני ממש ממש לא מרוצה מהבולם הקידמי שבא איתם. זה בולם duru או משהו בגודל 130 מ"מ. אני רוצה לשדרג למשהו שיתאים לצרכים שאני רוכב : 1. אול מאונטיין אגרסיבי - קופץ הרבה דרופים לא גבוהים במיוחד בגובה מטר עד מטר וחצי וגם קצת קיפצות ודירטים לסלופ ולפעמים לפלאט. 2.סינגלים כמו בן שמן יער קנדה בארי וכו. בסינגלים האלה אני פוגש הרבה סלעים קטנים שמנדנדים את האופניים והבולם הקידמי לא יורד בהם יותר מידי גם כאשר אני מרכך אותו. אני רוצה משהו שיבלום לי גם את הבמפרים הקטנים האלה. 3. קצת עליות בדרך לסינגלים ורכיבת שטח מתונה בלי הרבה קפיצות- רוכב עם קבוצה ! אני צריך משהו שיעמוד בצרכים האלה אבל הכי חשוב זה שלא יקשה בעליות וישכך מספיק בירידות. חשבתי על משהו עם בולם במהלך משתנה בין 130-150 וכו´.. הבנתי שכל הבולמים האיכותיים עם המהלך המשתנה מאוד יקרים. אני רוצה המלצות לבולמים שיתאימו לצרכים שכתבתי.
*את הבולם אני קונה בחו"ל אז התקציב עומד על בולם שבארץ עולה עד 2000 ש"ח לחדש !
תודה מראש רועי
|