הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2008 11:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  בנתיים הצמיגים שהכי נהניתי מהם היו של ספיישליזד...
נושא: בנתיים הצמיגים שהכי נהניתי מהם היו של ספיישליזד... תאריך: 10/25/2008 11:10:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

למרות שקראתי חוות דעת ממש טובה על WTB EXIwolf רוחב 2.1 אינצ´ ושוקל 620 גרם... אמרו שם שהוא הרגיש דומה מאוד לנוויגייל של קנדה והוא עולה כ-190 ש"ח :)
בהצלחה ושבוע טוב! :)


חזרה לפורום