טקסט הודעת פורום
| 10/25/2008 11:10:00 PM |
|
נושא: בנתיים הצמיגים שהכי נהניתי מהם היו של ספיישליזד... תאריך: 10/25/2008 11:10:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם
למרות שקראתי חוות דעת ממש טובה על WTB EXIwolf רוחב 2.1 אינצ´ ושוקל 620 גרם... אמרו שם שהוא הרגיש דומה מאוד לנוויגייל של קנדה והוא עולה כ-190 ש"ח :) בהצלחה ושבוע טוב! :)
|
חזרה לפורום |
|
|