טקסט הודעת פורום
| 10/26/2008 11:34:00 AM |
|
נושא: דעתכם על הדגם הנ"ל תאריך: 10/26/2008 11:34:00 AM
מחבר/ת: yosi sages
היי
Haro Sonix S 2007
http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={80C9DD77-A955-4EE5-8F17-E0671A8C7806}&details_type=1&itemid={F69941BD-6B0A-4FB3-B07C-74C23324ABDF}
תודה למגיבים
|
חזרה לפורום |
|
|