הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/26/2008 10:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  תשאיר אצלך
נושא: תשאיר אצלך תאריך: 10/26/2008 10:00:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

ותתחיל לאסוף כלים אני קניתי את כול הכלים כימעט מחול רובם פארק תאמין לי לא תיצתער
אגב אם קניתה דרך איבי אתה יכול לקבל את הכסף חזרה דרך פתיחת מחלוקת עם המוכר
זה עובד תאמין לי כך קיבלתי את המוט של הקרנק ברדרס חינם בסוף
דורון :p


חזרה לפורום