נושא: התכוציות שרירים ברגלים תאריך: 10/26/2008 11:10:00 PM
מחבר/ת: ירון סמואל
יש למישהו מושג מה אני צריך לעשות כדי שהשרירים שלי ברגלים (נראה לי שזה התאומים) לא יתפסו לי באמצע הטיול, אני פשוט רוכב מעל 15 קילומטר ואז הרגלים שלי לפעמים נהיות כמו מקל אני פשוט לא יכול להזיז ולקפל אותם. אז למי שיש פיתרון בשבילי אני מאד ישמח אם יגיד לי, תודה.
|